Zadzwoń: +48 605 555 720

FAQ

PRZED OBOZEM

REZERWACJA I PŁATNOŚCI

Jak zapisać dziecko na obóz?

Rezerwacji obozu można dokonać:

  • przez naszą stronę internetową
  • telefonicznie 605 555 720
  • mailowo: turystyka@letsgo.com.pl

Jaka jest wysokość zaliczki za obóz, termin wpłaty i w jaki sposób można dokonać płatności?

Wysokość zaliczki za obóz to 35% całości ceny.
Przy wpłacie zaliczki można wybrać płatność online podczas dokonywania rezerwacji, wysłać przelew tradycyjny lub zapłacić gotówką/kartą w biurze Let’s Go do 3 dni od dokonania rezerwacji.

Konto do wpłat w PLN: Alior Bank SA Nr 64 2490 0005 0000 4600 3346 3498

 

Do kiedy i w jaki sposób należy wpłacić pozostałą kwotę za obóz?

Pozostałą kwotę należy wpłacić na 30 dni przed rozpoczęciem obozu; można wysłać przelew tradycyjny lub zapłacić gotówką/kartą w biurze Let’s Go.

Konto do wpłat w PLN: Alior Bank SA Nr 64 2490 0005 0000 4600 3346 3498

 

Dziecko chce jechać na 2 tygodnie, ale na 2 różne obozy. Jest taka możliwość? Jaka jest wtedy cena obozów?

Oczywiście, jest taka możliwość, cena dwóch różnych obozów następujących po sobie jest taka sama jak obozu dwutygodniowego, tj. 2990 zł (dotyczy to obozów w Januszkowie, na Mazurach).

 

Czy można uzyskać zniżkę za obóz?

Tak, posiadamy następujący system zniżek

  • dla rodzeństwa: 50zł/os.
  • na drugi i kolejny obóz w sezonie: 50zł
  • grupowa 4-6 osób: 50zł/os.
  • grupowa 7-10 osób: 100zł/os.
  • grupowa >10 osób: 150zł/os.

 

W jaki sposób zawrzeć umowę na wyjazd dziecka na obóz?

Należy dokonać rezerwacji przez stronę http://obozy.letsgo.com.pl/kategoria-obozu/obozy-letnie/ Zawarcie umowy następuje po: zapoznaniu się i zaakceptowaniu dokumentu „Warunki uczestnictwa w obozie oraz płatności”, wpłaceniu zaliczki i wypełnieniu i odesłaniu karty obozowej uczestnika. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy.

 

Kiedy wypełnić kartę obozową?

Kartę obozową otrzymasz mailowo, po dokonaniu rezerwacji przez stronę internetową. Odesłanie wypełnionej karty obozowej uczestnika jest obowiązkowe.

PODRÓŻ/WYJAZD

Czy autokar jedzie tylko z Warszawy?

Jest możliwość zorganizowania transportu z Trójmiasta (przy zebraniu się grupy min. 20 os. na dany termin obozu).

 

Czy wychowawcy jadą z dziećmi autokarem?

Autokarem jedzie kilku instruktorów/wychowawców; całą kadrę i swoich wychowawców uczestnicy poznają po przybyciu na obóz.

 

Ile czasu trwa podróż, czy są postoje po drodze?

Podróż do Januszkowa (obozy na Mazurach) trwa ok. 3h, jest organizowany jeden postój w razie konieczności.

 

Czy autokary mają przeprowadzone aktualne badanie techniczne?

Tak, współpracujemy jedynie z pewnymi i sprawdzonymi przewoźnikami; wszystkie autokary mają przeprowadzone badanie techniczne przed wyjazdem, kierowcy posiadają aktualne i wymagane dokumenty.

 

Dowóz i odbiór dziecka na obóz we własnym zakresie

Prosimy zgłosić informację o samodzielnym dowozie dziecka na obóz (abyśmy nie czekali na Państwa na miejscu zbiórki). Na osoby, które wybrały własny transport oczekujemy w Ośrodku Ostoja Sport Resort, Januszkowo 27, 13-124 Kozłowo od godziny 16.00 do ok. 18.00, w innym przypadku prosimy o wcześniejszą informację. Po zakończeniu każdego turnusu autokar będzie odjeżdżał z Januszkowa ok. godz. 10.00 – rodzice dzieci, które nie jadą autokarem do tego czasu muszą odebrać dzieci.

 

Ktoś inny odbierze dziecko z obozu – jaka informacja jest wymagana?

Jeżeli dziecko odbiera ktoś z rodziny lub znajomych (nie rodzic lub prawny opiekun) prosimy jednego z rodziców/opiekunów o wystawienie upoważnienia do odbioru dziecka. Osoba odbierająca musi mieć takie upoważnienie ze sobą.

 

W jaki sposób spakować dziecko ? (leki, pieniądze, ważne informacje na temat zdrowia)

Na początku czerwca prześlemy Państwu list przedobozowy z listą rzeczy do zabrania na obóz.
Pieniądze, telefon, legitymację i leki prosimy dać dziecku. Na miejscu dziecko przekaże je wychowawcy do depozytu. Dokładna lista dawkowania leków razem z informacją o rodzaju podawanego leku powinna być zawarta w podpisanej apteczce – zwłaszcza leki antyalergiczne, wraz z pisemnym upoważnieniem dla wychowawcy do podawania leków.
Na miejscu pieniądze zostaną zdeponowane u wychowawcy i będą codziennie wydawane dzieciom. Pozwoli to uniknąć niepożądanych sytuacji i zbędnego wydawania pieniędzy na słodycze, itp. Bardzo prosimy, aby dzieci wzięły ze sobą maksymalne 50zł na tydzień pobytu, najlepiej w drobnych nominałach.

 

Czy dostanę informację, że dziecko szczęśliwie dojechało na miejsce?

Tak, po dotarciu na miejsce opublikujemy informację na FB. Dodatkowo wychowawca przypilnuje dzieci, aby napisały informację w formie sms do rodziców. Do rodziców dzieci, które nie mają ze sobą telefonu, taką informację prześle kierownik obozu.

WAŻNE INFORMACJE PRZED WYJAZDEM

List przedobozowy – kiedy otrzymam taki list, jakie informacje będą w nim zawarte?

List przedobozowy jest wysyłany na początku czerwca drogą mailową. Zostanie również umieszczony na stronie internetowej Let’s Go. List będzie zawierał wszystkie najważniejsze informacje nt obozu – zbiórka i odjazd autokaru, listę rzeczy do zabrania i informację na temat rzeczy, których nie można przywieźć, informację na temat telefonów, leków i wysokości kieszonkowego, kontakt do kierownika obozu.

 

Kiedy odbędzie się spotkanie przedobozowe?

Spotkanie przedobozowe odbywa się na początku czerwca w restauracji na naszym obiekcie Let’s Go przy ul. Koncertowej 4 na Ursynowie w Warszawie. Będziemy informować o spotkaniu z wyprzedzeniem przez media społecznościowe (FB), mailing i stronę internetową.

 

Kiedy odbędzie się dzień otwarty? Czym się różnie od spotkanie przedobozowego?

Spotkanie przedobozowe kierowane jest do rodziców, którzy już zapisali swoje dzieci na obóz.
Mogą oni przyjść także na dzień otwarty. W tym dniu zapraszamy również wszystkich pozostałych, którzy chcieliby nas poznać i dowiedzieć się więcej o organizowanych przez nas obozach.
Dzień otwarty odbędzie się w połowie kwietnia na naszym obiekcie przy ul. Koncertowej 4 na Ursynowie w Warszawie. Będziemy informować o spotkaniu z wyprzedzeniem przez media społecznościowe (FB), mailing i stronę internetową.

 

Czy obecność na spotkaniach jest obowiązkowa?

Obecność nie jest obowiązkowa ani na dniu otwartym ani na spotkaniu przedobozowym.
Oba spotkania są dla chętnych.

UBEZPIECZENIE

Czy dzieci są dodatkowo ubezpieczone podczas obozu?

Tak, dzieci są ubezpieczone od NNW.
Wszyscy Uczestnicy obozów organizowanych w Polsce objęci są ubezpieczeniem PZU od następstw nieszczęśliwych wypadków (suma ubezpieczenie 5000 PLN) w terminach imprezy turystycznej.
Wszyscy uczestnicy obozów organizowanych za granicą objęci są ubezpieczeniem AXA NNW 2500 euro, KL 20000 EUR + AS, BP 200 EUR, OC 20000 EUR w terminach imprezy turystycznej.

 

Ogólne Warunki Ubezpieczenia

 

Czy można ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji?

Tak, można wykupić takie ubezpieczenie, należy to zrobić max. 5 dni po dokonaniu rezerwacji, jest to koszt 3% całości kwoty imprezy turystycznej.

PODCZAS OBOZU

ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE (w Ośrodku Ostoja Sport Resort – Januszkowo)

Gdzie dzieci będą zakwaterowane?

Dzieci będą zakwaterowane w domkach drewnianych i murowanych oraz pokojach.

 

Ilu osobowe są domki i pokoje?

Domki są 8-10-osobowe, pokoje są 2-6-osobowe.

 

Czy łazienka znajduje się w domku?

Tak, łazienka znajduje się w każdym domku i pokoju, w domkach 10-osobowych są 2 łazienki.

 

Czy dostanę informację w jakim domku jest zakwaterowane moje dziecko?

Taką informację można otrzymać dopiero po rozpoczęciu obozu, ponieważ do ostatniej chwili mogą być wprowadzane różne zmiany przez kierownika obozu, aby wszystkim dzieciom mieszkało się jak wygodniej.

 

Ile jest dzieci na jednym turnusie?

Między 60 a 120 osób.

 

W jakim wieku są dzieci na obozie?

Na obozy do Januszkowa jeżdżą dzieci w wieku od 7 do 15 lat.

 

Czy chłopcy śpią w jednym domku z dziewczynkami?

Nie, kwaterujemy dzieci wg płci. Zdarza się, że grupa juniorska jest zakwaterowana razem w domku 10-osobowym (piętrowym, łazienka jest na każdym piętrze), w takiej sytuacji chłopcy są zakwaterowani na parterze, a dziewczynki na piętrze (lub odwrotnie) i wychowawca wtedy również mieszka z grupą w domku (ma oddzielny pokój).

 

Czy dziecko może zostać zakwaterowane z kolegą/koleżanką?

Oczywiście, należy wcześniej przekazać taką informację do biura Let’s Go, telefonicznie (605 555 720) lub mailowo (turystyka@letsgo.com.pl).

 

Czy małe dzieci (7-8 lat) mieszkają w domku ze starszymi dziećmi (12-13 lat)?

Nie, kwaterujemy dzieci wg płci i wieku. Chcemy, żeby wszyscy uczestnicy byli zadowoleni z pobytu i staramy się kwaterować dzieci w podobnym wieku.

 

Czy teren ośrodka jest ogrodzony?

Tak.

 

Czy wychowawca mieszka w domku z dziećmi?

Tylko w przypadku domków 10-osobowych. W innych przypadkach wychowawcy śpią w domku obok.

 

Czy w domkach jest pościel i ręczniki?

W domkach znajduje się pościel, ręczniki dzieci muszą wziąć swoje.

 

Ile posiłków jest przewidzianych?

3 posiłki dziennie, wieczorem można jeszcze zjeść kanapkę (dla chętnych).

 

Czy jest dostęp do wody pitnej w ciągu dnia?

Tak, przez cały dzień na terenie całego Ośrodka. Z powodów ekologicznych, prosimy, aby każde dziecko miało ze sobą bidon, aby ograniczyć zużycie plastikowych kubeczków.

 

Czy jest możliwość realizacji diety lub przestrzegania zastrzeżeń dietetycznych?

Oczywiście, należy wpisać taką informację w Karcie obozowej uczestnika oraz poinformować nas wcześniej o tym.

 

Czy na terenie ośrodka jest sklepik i dzieci mogą sobie coś kupić do jedzenia?

Tak, na terenie Ośrodka jest sklepik, dzieci mogą pójść do sklepiku raz dziennie razem z wychowawcą, gdzie mają ok. 5-7zł do wydania/dzień. Nie mogą kupować chipsów i napojów gazowanych.

WYCHOWAWCY, INSTRUKTORZY I OPIEKA MEDYCZNA

Kim są wychowawcy i instruktorzy pracujący na obozach Let’s Go?

Są to osoby posiadające kwalifikacje do pracy z dziećmi, a przede wszystkim lubiący pracę z dziećmi. W dużej części są to nauczyciele i instruktorzy różnych sportów, na co dzień pracujący z dziećmi i młodzieżą.

 

Kto jest kierownikiem obozu?

Kierownikiem obozu będzie Sławek Banacki, Marcin Prządka lub Rafał Winiewski (założyciele Let’s Go i osoby współpracujące z Let’s Go od samego początku).

 

Czy dostanę kontakt do wychowawcy mojego dziecka?

Rodzice dzieci z grupy juniorskiej dostaną kontakt do wychowawcy swojej grupy. Pozostali rodzice w pilnych sprawach będą mogli się kontaktować z kierownikiem obozu.

 

Jak liczne są grupy dzieci na zajęciach?

Grupy na zajęciach są do 10 osób.

 

Ile dzieci jest w grupie podczas zajęć na wodzie?

Podczas zajęć na wodzie, grupy są mniej liczne, 5/6-osobowe.

 

Ile dzieci wychowawca ma pod swoją opieką?

Wychowawca opiekuje się grupą 10-osobową.

 

Czy grupą juniorską opiekuje się tylko jedna osoba?

Jeżeli grupa juniorska jest liczna (8-10 osób), opiekują się nią 2 osoby.

 

Czy na ternie ośrodka jest lekarz lub pielęgniarka?

Jest pielęgniarka, co drugi dzień.

 

Gdzie znajduje się najbliższy szpital?

Najbliższy szpital znajduje się w Nidzicy, oddalony jest od Ośrodka ok. 16km

 

Czy dzieci są sprawdzane pod kątem kleszczy? Jak często?

Jeżeli wypełniając kartę obozową wyrażą Państwo na to zgodę, to tak, dzieci będą sprawdzane przez…. pod kątem kleszczy. Jeżeli nie będzie takiej zgody, dzieci będą codziennie pilnowane przez wychowawcę, aby sprawdziły się pod kątem kleszczy.

 

W jaki sposób dzieci są chronione, aby nie złapać kleszcza?

Wychowawcy i instruktorzy dbają o to, aby dzieci, idąc do lasu, ubierały się w koszulki z długim rękawem i długie spodnie oraz, żeby były spryskane preparatami przeciw komarom i kleszczom (prosimy, aby dać dzieciom repelenty na obóz).

 

Co się dzieje, jeśli dziecko ma kleszcza?

Jeżeli u któregoś z dzieci znajdzie się kleszcz, kierownik obozu skontaktuje się z rodzicami/opiekunami. Istnieje możliwość wysłania kleszcza do badania (badanie płatne – ZOBACZ TUTAJ)

TELEFONY I ELEKTRONIKA NA OBOZIE

Jak i kiedy można się skontaktować z dzieckiem?

Dzieci mogą mieć ze sobą telefon komórkowy, jednak przekazują go wychowawcy po przyjeździe na obóz. W czasie trwania obozu kontakt z dziećmi będzie możliwy w czasie przerwy poobiedniej ok. 14.00 – 14.45 (w tym czasie wychowawcy rozdają dzieciom ich telefony). W grupach juniorskich będzie możliwy również kontakt z wychowawcą w wyznaczonych godzinach.
W pilnych sprawach możliwy jest kontakt z kierownikiem obozu.

 

Czy dzieci mogą zabrać ze sobą urządzenia elektroniczne (gry, mp3)?

Na obozie obowiązuje zakaz grania na urządzeniach elektronicznych typu PSP, dlatego prosimy aby dzieci ich nie zabierały ze sobą.

PROGRAM OBOZU

Co dzieci robią na obozie? Jakie mają zajęcia?

W ciągu dnia są przewidziane 2 bloki zajęć (które, w zależności od dyscypliny, mogą być rozbite na kolejne 2 bloki). Jeden z nich to zajęcia profilowe, a drugie inne zajęcia sportowe. Staramy się, aby podczas obozu dzieci spróbowały jak największej liczby różnych dyscyplin.

Wieczorem są również organizowane gry i zabawy ogólnoobozowe, w których wspólnie biorą udział dzieci ze wszystkich obozów.

 

Co dzieci robią w przypadku niepogody?

Korzystamy z zadaszonych kortów oraz sal w hotelu, w których są prowadzone zajęcia.

 

Przykładowy plan dnia

8.00 – pobudka

8.10 – zaprawa poranna

8.30 – śniadanie

9.15 – apel poranny

toaleta poranna

10.00 – kontrola czystości

10.30 – zajęcia programowe (I blok)

13.00 – przygotowanie do obiadu

13.15 – obiad

14.00 – przerwa poobiednia (zajęcia wychowawcze, telefony do rodziny, sklepik, integracja)

15.30 – zajęcia programowe (II blok)

18.15 – kolacja

19.00 – zajęcia wieczorne (gry obozowe, ogniska, pokazy, gry terenowe, turnieje sportowe, itp.)

20.45 – apel wieczorny

21.00 – przygotowanie do snu

22.00 – cisza nocna

 

Czy otrzymam fotorelację z obozu?

 

Będzie możliwość zobaczyć zdjęcia z obozów. Aby to zrobić należy wejść na naszą stronę na Facebooku www.facebook.com/obozysportoweletsgo, na której co jakiś czas będziemy umieszczać fotorelację. Osoby nie zalogowane na FB też mogą przeglądać zdjęcia wpisując ten link w przeglądarkę.

ODWIEDZINY RODZICÓW

Czy można odwiedzić dziecko na obozie?

Dzieląc się naszym doświadczeniem uważamy, że takie odwiedziny nie wpływają najlepiej, zwłaszcza na młodsze dzieci. Czasem problemem jest też fakt, że dzieciom jest przykro jeśli do kolegi/koleżanki przyjadą rodzice, a do nich nie. Dlatego nie planujemy zorganizowanego dnia odwiedzin dla rodziców.

 

W jaki sposób mogę się umówić na odwiedziny?

Jeśli jednak z różnych względów dojdzie do odwiedzin, prosimy o poinformowanie wcześniej telefonicznie (605 555 720), mailowo (turystyka@letsgo.com.pl) lub bezpośrednio kierownika obozu.

PO OBOZIE

RZECZY POZOSTAWIONE NA OBOZIE

Kiedy będzie można odebrać rzeczy pozostawione na obozie przez dziecko?

Rzeczy pozostawione przez dzieci na obozie będą przywożone na bieżąco do biura w Warszawie.
Rodzice z danego turnusu otrzymają zdjęcia rzeczy, które do nas trafiły. Jeśli nie ma na nich rzeczy Waszego dziecka, należy poczekać do zakończenia wszystkich obozów, jest szansa, że wrócą do Warszawy po wszystkich turnusach.

 

W jaki sposób można odebrać rzeczy pozostawione na obozie przez dziecko?

Rzeczy można odebrać osobiście: w biurze Let’s Go od pon. do pt. w godz. 09-17:00, na recepcji od pon. do pt. w godz. 17:00-22:00 oraz w weekend, po wcześniejszym potwierdzeniu godziny.
Jest możliwość wysłania ich pocztą za pobraniem na wskazany przez Państwa adres.

 

Jak długo po zakończeniu obozu mogę odebrać rzeczy pozostawione na obozie przez dziecko?

Rzeczy można odebrać do końca października, po tym terminie wszystkie rzeczy są oddawane potrzebującym.

FAKTURY

W jaki sposób mogę otrzymać fakturę za obóz?

Należy przesłać mailem (turystyka@letsgo.com.pl) dane do faktury oraz informacje jakie powinny zostać zawarte w jej treści, w przeciągu 2 dni otrzymają Państwo fakturę przesłaną mailem. Jeśli potrzebna jest faktura z podpisem pracownika, przesłana pocztą, należy przekazać taką informację.

 

Jak długo po zakończeniu obozu mogę otrzymać fakturę?

Fakturę można otrzymać w ciągu 60 dni od zakończenia obozu.

PRZED WYJAZDEM

REZERWACJA I PŁATNOŚCI

W jaki sposób można dokonać rezerwacji wyjazdu zimowego?

Rezerwacji obozu można dokonać:

  • przez naszą stronę internetową
  • telefonicznie 605 555 720
  • mailowo: turystyka@letsgo.com.pl

Jaka jest wysokość zaliczki za wyjazd, termin wpłaty i w jaki sposób można dokonać płatności?

Wysokość zaliczki za obóz to 30% całości ceny.
Wpłaty można dokonać przelewem lub zapłacić gotówką/kartą w biurze Let’s Go do 3 dni od dokonania rezerwacji.

Konto do wpłat w PLN: Alior Bank SA Nr 64 2490 0005 0000 4600 3346 3498

Do kiedy i w jaki sposób należy wpłacić pozostałą kwotę za wyjazd?

Pozostałą kwotę należy wpłacić na 30 dni przed rozpoczęciem obozu; można wysłać przelew tradycyjny lub zapłacić gotówką/kartą w biurze Let’s Go.

Konto do wpłat w PLN: Alior Bank SA Nr 64 2490 0005 0000 4600 3346 3498

W jaki sposób zawrzeć umowę na wyjazd zimowy?

Należy dokonać rezerwacji przez stronę https://obozy.letsgo.com.pl/obozy/obozy-zimowe/ Zawarcie umowy następuje po: zapoznaniu się i zaakceptowaniu dokumentu „Warunki uczestnictwa oraz płatności” oraz wpłaceniu zaliczki. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy.

 

Co jest zawarte w cenie wyjazdu?

Wyjazd rodzinny – usługi zawarte w ofercie (jeśli umowa nie stanowi inaczej):

  • zakwaterowanie w hotelu i wyżywienie HB (2 posiłki dziennie – śniadania i obiadokolacje)
  • szkolenie narciarskie/snowboardowe – 5h dziennie
  • wstęp do centrum wellness (basen, sauny)
  • ubezpieczenie NNW i KL
  • skipass 6-dniowy
  • uczestnictwo w zawodach na zakończenie turnusu
  • koszulki okolicznościowe dla całej rodziny
  • animacje dla dzieci i dorosłych

Obóz zimowy – usługi zawarte w ofercie (jeśli umowa nie stanowi inaczej):

  • transport autokarem
  • zakwaterowanie w Residence Atriuk (3 posiłki dziennie)
  • szkolenie snowboardowe/narciarskie
  • 6-dniowy skipass
  • całodobową opiekę wychowawczą
  • ubezpieczenie NNW i KL
  • koszulkę okolicznościową
  • animacje i zajęcia dodatkowe

Co nie jest zawarte w cenie wyjazdu?

Wyjazd rodzinny – usługi niezawarte w ofercie (jeśli umowa nie stanowi inaczej):

  • taksy turystyczne(dotyczy osób dorosłych i dzieci powyżej 14 roku życia) – 14,7 euro płatne przy wymeldowaniu z hotelu
  • transport

Obóz zimowy – usługi niezawarte w ofercie (jeśli umowa nie stanowi inaczej):

  • taksy turystyczne (powyżej 14 roku życia) – dopłata 40zł/tydzień.

Czy można uzyskać zniżkę za wyjazd zimowy?

Tak, posiadamy następujący system zniżek przy rezerwacji obozu zimowego lub szkolenia narciarskiego/snowboardowego w Kronplatz:

  • dla rodzeństwa: 50zł/os.
  • grupowa 4-6 osób: 50zł/os.
  • grupowa 7-10 osób: 100zł/os.
  • grupowa > 10 os.: 150zł/os.

PODRÓŻ/WYJAZD

Czy autokar jedzie tylko z Warszawy?

Tak, ale jest możliwość dołączenia do autokaru na trasie przejazdu.

 

Ile czasu trwa podróż, czy są postoje po drodze?

Podróż do Włoch trwa ok. 22h, są postoje, w tym jeden dłuższy, podczas którego można zjeść coś ciepłego.

 

Czy dzieci mają zapewniony posiłek podczas podróży?

Do Włoch należy dać dziecku suchy prowiant i pieniądze na ciepły posiłek, w drodze powrotnej my zapewniamy dzieciom posiłek i suchy prowiant.

 

Czy autokary mają przeprowadzone aktualne badanie techniczne?

Tak, współpracujemy jedynie z pewnymi i sprawdzonymi przewoźnikami; wszystkie autokary mają przeprowadzone badanie techniczne przed wyjazdem, kierowcy posiadają aktualne i wymagane dokumenty.

 

Co należy zabrać na wyjazd?

Na początku stycznia prześlemy Państwu list informacyjny z najważniejszymi informacjami nt. wyjazdu, w tym z listą rzeczy, które należy ze sobą zabrać.

 

Czy dostanę informację, że dziecko szczęśliwie dojechało na obóz zimowy?

Tak, po dotarciu na miejsce opublikujemy informację na FB. Dodatkowo wychowawca przypilnuje dzieci, aby napisały informację w formie sms do rodziców. Do rodziców dzieci, które nie mają ze sobą telefonu, taką informację prześle kierownik obozu.

UBEZPIECZENIE

Czy uczestnicy wyjazdów zimowych są ubezpieczeni podczas obozu?

Tak, wszyscy uczestnicy obozów organizowanych za granicą objęci są ubezpieczeniem AXA NNW 2500 euro, KL 20000 EUR + AS, BP 200 EUR, OC 20000 EUR w terminach imprezy turystycznej.

Ogólne Warunki Ubezpieczenia

 

Czy można ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji?

Tak, można wykupić takie ubezpieczenie, należy to zrobić max. 5 dni po dokonaniu rezerwacji, jest to koszt 3% całości kwoty imprezy turystycznej. Jeżeli pozostało mniej niż 30 dni do wyjazdu, ubezpieczenie należy wykupić przy rezerwacji.

PODCZAS WYJAZDU

ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE

Ilu osobowe są pokoje na wyjazdach zimowych?

Na obozie zimowym w Residence Artuik pokoje są 4-6-osobowe.

Na wyjeździe rodzinnym w hotelu Lido, w zależności od dokonanej rezerwacji (pokoje 1-, 2-, 3-, 4- i 5-osobowe).

 

Czy łazienka znajdują się w pokojach?

Tak, łazienka znajduje się w każdym pokoju.

 

Czy w pokojach jest pościel i ręczniki?

Na obozie – w pokojach znajduje się pościel, ręczniki dzieci powinny wziąć swoje.

Na wyjeździe rodzinnym – w pokojach znajduje się pościel i ręczniki.

 

Ile posiłków jest przewidzianych?

Na obozie – 3 posiłki dziennie.

Na wyjeździe rodzinnym – 2 posiłki (śniadanie w formie bufetu i serwowana obiadokolacja) + gorąca zupa i ciasto po stoku.

 

Czy jest możliwość realizacji diety lub przestrzegania zastrzeżeń dietetycznych?

Oczywiście, należy poinformować nas wcześniej o tym.

SZKOLENIE NARCIARSKIE I SNOWBOARDOWE

Ile godzin dziennie trwa szkolenie?

5h dziennie (w połowie godzinna przerwa na lunch) przez 6 dni, od niedzieli do piątku.

 

Jak liczne są grupy?

Na obozie – max. 8-osobowe.

Na wyjeździe rodzinnym – grupy dziecięce i dorosłych nie przekraczają 6 os. (w szczególnych sytuacjach losowych może zdarzyć się grupa liczniejsza o max. +2 os).

 

Od którego roku życia można zapisać dziecko na szkolenie?

Na nartach szkolimy dzieci od 4 roku życia, na snowboardzie od 7.

Na obóz zapraszamy dzieci od 10 roku życia.

 

Czy dziecko, które nie skończyło 4 lat może dołączyć do grupy szkoleniowej?

Z doświadczenia wiemy, że dzieci młodsze niż 4-latkowie nie są jeszcze gotowe na całodzienne szkolenie grupowe, dlatego zapraszamy dzieci, które podczas szkolenia mają skończone 4 lata.

 

Czy osoby dorosłe również mogą wziąć udział w szkoleniu?

Tak, szkolimy na wszystkich etapach zaawansowania, również dorosłych.

 

Czy instruktorzy mówią po polsku?

Tak, cała nasza kadra szkoląca przyjeżdża z nami z Polski.

 

Czy można zapisać się tylko na szkolenie narciarskie/snowboardowe?

Tak, mamy swoją szkółkę w Kronplatz przez cały okres ferii. Prowadzimy szkolenie grupowe i indywidualne.

 

Czy będzie również szkolenie z nart biegowych?

Na wyjeździe rodzinnym zapewniamy szkolenie z narciarstwa biegowego: 2h dziennie (przy min. 5 uczestnikach).

ANIMACJE

Czy podczas pobytu w hotelu będą się odbywać animacje dla dzieci?

Na wyjeździe rodzinnym codziennie organizujemy animacje dla dzieci po zakończonym szkoleniu narciarskim (m.in. zajęcia na basenie, plastyczne, zabawy na świeżym powietrzu, konkursy i wiele innych). Co najmniej raz w tygodniu proponujemy rozrywkę dla całej rodziny. Rodzice razem z dziećmi bawią się w przygotowane specjalnie na tę okazję gry/turnieje rodzinne.

Na obozie zimowym poza ćwiczeniami na stoku zaplanowaliśmy także gry i zabawy wieczorne, nocną jazdę, a także serię kilku wykładów o tematyce podróżniczo-sportowej oraz videocoaching.

PO WYJEŹDZIE

FAKTURY

W jaki sposób mogę otrzymać fakturę za obóz?

Należy przesłać mailem (turystyka@letsgo.com.pl) dane do faktury oraz informacje jakie powinny zostać zawarte w jej treści, w przeciągu 2 dni otrzymają Państwo fakturę przesłaną mailem. Jeśli potrzebna jest faktura z podpisem pracownika, przesłana pocztą, należy przekazać taką informację.

Jak długo po zakończeniu obozu mogę otrzymać fakturę?

Fakturę można otrzymać w ciągu 60 dni od zakończenia wyjazdu.